www.ancientraiders.fora.pl
Klan na Lineage2



Forum www.ancientraiders.fora.pl Strona Główna Klan Klan
Obecny czas to Pią 13:50, 17 Maj 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Akaru
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Sob 14:32, 24 Sty 2009

Wiadomość
Klan
Klan tworzy lider oraz Klanowicze. Nowe klany mogą przyjmować do 10 członków. Ponieważ klan postępuje i osiąga poziomy, maksymalna liczba członków w klananie może wynosić 140 członków

Stworzenie Klanu

Klan można utworzyć, gdy postać osiągnie 10 lvl wtedy udaje sie do Grand Master bądź Grand Magister i wybiera odpowiednia opcje. Nazwa klanu może składać sie wyłącznie z maksymalnie 16 znaków i posiadać tylko litery i cyfry, nie może zawierać zadanych znaków specjalnych ( nie może zawierać spacji).

Opuszczenie Klanu

Klan można opuścić wybierając odpowiednią opcje ( leave). - Gdy gracz opuści klan musi odczekać karle pięciu dni ( kalendarzowych) przez ten czas nie może wstąpić do innych klanów, - Gdy lider wyrzuci jakiegoś gracza klan przez 5 dni ( kalendarzowych) nie biedzie mógł przyjąć nowych graczy.

Klan może zostać rozwiązany bez wcześniejszej zgody członków. Można go rozwiązać u tej samej osoby, u której sie go utworzyło. - Gdy lider rozwiąże klan dostaje karę równo jednej śmierci ( utrata około 5% doświadczenia) i nie może utworzyć klanu przez 10 dni. - Klan rozwiązuje sie 7 dni. Umiejętności klanowe sa ograniczone, ale chat nadal działa. Klan nie może zostać rozwiązany, gdy jest w stanie wojny.

Zmian lidera klanu

Przywódca klanu może przekazywać ich prawa na innych członków klanu. Przywódca musi poprosić o to NPC, który odpowiada za czynności klanu. Nowy lider zostanie klan liderem wtedy, kiedy server zostanie restartowany. Nowy klan lider może zostać odwołany w każdej chwili.

Levele Klanowe

Poziomy klanu nabywane są w fazach. Jeśli klan zdobędzie nowy poziom zręczność klanu. Przez poziom zręczność klanu zdobywa rozmaite zdolności, pełnomocnictwa oraz wzrost liczby członków w klanie w raz z jego poziomem. Dzięki temu klan będzie stawał sie coraz potężniejszy.



Porozmawiaj z Sir Kristof Rodemai w Town of Giran aby uzyzskac informacje o Alliance Manifesto oraz Sir Gustaf Athebaldt w Town of Oren aby uzyska więcej informacji o Seal of Aspiration.

Tabela poniżej opisuje korzyści które klan otrzymuje na każym poziomie klanu.

Level 0

Member Registration (10 members)
Expel a Member
Dissolve a Clan
Clan Chat

Level 1

Increase Members (15 members)
Use Clan Warehouse
Manage Clan Warehouse

Level 2

Increase Members (20 members)
Participate in Clan Hall Auctions
Manage Clan Hall
Install Clan Hall Upgrades
Use Clan Message Board

Level 3

Increase Members (30 members)
Add Clan Emblem
Add Clan Crest
Give Titles to Clan Members
Declare War
Make Clan Announcements
Begin Level 4 Quest

Level 4

Increase Members (40 members)
Participate in a Siege
Build Siege Headquarters skill (clan leader)
Seal of Ruler skill (clan leader)
Manage Castle
Install Castle Upgrades
Begin Level 5 Quest

Level 5

Increase Members (60 members)
Establish and Break Alliances
Create the Academy
Begin Earning Reputation Points
Learn Clan Skills

Level 6

Increase members (100 members)
Create the Royal Guard
Learn Clan Skills

Level 7

Increase members (140 members)
Create the Order of Knights
Learn Clan Skills

Level 8

Learn Clan Skills

oyal Guards and Order of Knights

Kiedy przywódca modernizuje klan, aby podnieść klan level zużywa punkty reputacji, może stworzyć podjednostki nazwane Royal Guards and Order of Knights

Royal Guards

Kiedy klan dociera do poziomu 6 może być stworzone Royal Guard. Przy stworzeniu Royal Guard jeden z członków klanu musi być wyznaczony jako administrator. Mogą być stworzone dwa Royal Guard . Maksymalna liczba członków w Royal Guard to 20 osób.

Order of Knights

Kiedy klan dociera do poziomu 7 może być stworzone Order of Knights . Przy stworzeniu Order of Knights jeden z członków klanu musi być wyznaczony jako administrator. Mogą być stworzone dwa Order of Knights pod jedną Royal Guard . Maksymalna liczba członków w Order of Knights to 10 osób

Opuszczenie

Jeden raz stworzony Royal Guards i Orders of Knights nie może być rozwiązany, jeżeli klan nie jest rozwiązany. Kiedy administrator każdej jednostki rezygnuje (opuszcza) klan jednostka pozostaje i administracja staje sie wolna. W tym przypadku przywódca musi wyznaczyć nowego administratora. Nadanie nowego administratora odbywa sie poprzez NPC, który odpowiada za czynności

Struktury Organizacyjne




Clan Academy

System akademii rozluźnia grę dla nowych graczy w dodatku do stworzenia metody dla długo terminowego rozszerzania klanu. Klany posiadające 5 i wyżej poziom mogą tworzyć akademie. Wszelkie postacie mające 40 albo poniżej, i nie dołączył do klanu a także nie skończył drugiej profesji może dołączyć do akademii. Maksymalna liczb członków w akademii to 20 osób. Przywódca klanu może stworzyć akademie przez NPCa, który odpowiada za czynności klanu (a High Priest, Grand Master, itd.)

Odniesione korzyść i Wycofanie Członków Akademii

Kiedy członek adademi wykona questa na drugi klasę, członek otrzyma pamiątkową rzecz. Grand Master NPC własnej klasy członka przyzna pamiątkową rzecz automatycznie na zakończeniu transferu drugiego klasy.

Członek wtedy automatycznie usuniety z Akademii i nie otrzymują kary i może odrazu dołączyc do klanu

Prawa Członków akademi:

Imię w clanie Akademi członka jest tym samym jako główne imię klanu, ale jest pokazane w żółtym kolorze.

Akademia członkowie mogą użyć pogawędki klanu i pogawędki przymierza.

Domyślnie Akademia członkowie mogą użyć sali klanu i zamek przyznawał się przez klan tylko jak jakiemuś innemu członkowi klanu. Jakkolwiek lider klanu ma opcję, by ustawić to, żeby Akademia członkowie nie mogli użyć ich.

Akademia członkowie mogą użyć magazynu klanu i tablicy ogłoszeń klanu tak jak jakiś inny członek klanu. Jakkolwiek lider klanu ma opcję, by ustawić to, żeby Akademia członkowie nie mogli użyć ich.

Członek akademi nie może mieć nadane:
Może dołączyć się do klanu lub zostać zwolnionym
Tytuł zarządzanie, zarządzanie szczytu, mistrz zarządzanie, zarządzanie poziomu, administracja tablicy ogłoszeń
Klan wojna, dobrze odprawić, ustawione funkcje
Aukcja, zarządzić podatki, atak / obronić rejestrację, interesowne zarządzanie

Kiedy w wojnie klanu lub oblężeniu z Akademia członkami:
Doświadczenie kary odnoszą się nawet kiedy zabity przez sprzeciwianie się członków klanu w wzajemnej wojnie.
Członkowie Akademi nie wiedzą znaku oznaczającego wojne pokazanym nad imieniem członka przeciwnego klanu
Członkowie akademia nie mają żadnej relacji podczas wojny klanu lub siege wojnę.

Sponsorzy

Członkowie akademi, którzy mają sponsora mają ich imiona pokazane w żółtym, ale imiona tych bez sponsorów są pokazane w białym.

Klan członkowie, którzy ma master management może wyznaczyć innych członków klanu jako sponsorów dla członków akademi.

Wiadomości wskazujące o ich zalogowaniu będą pokazane dla Członków akademi i ich sponsorów.

Klan członkowie, którzy mają master management może usunąć relację między członkiem akademi i ich sponsorem.

Related Quests

Akademia Poszukiwań członkowie mogą nabyć zbiór zbroi D grade przez quest, które może zostać prowadzone ze zwykłymi członkami klanu.

Jedyni członkowie akademi i absolwenci Akademii mogą mieć na sobie zbiór zbroi nabyty przez toego questa.

Wycofując od Akademii, po nabyciu zbioru zbroi, zbroja nie będzie niewyposażona automatycznie. Jakkolwiek, gdy tylko zdejmniesz zbroję to nie może zostać znów założona.

Rangi graczy

Ranga gracza jest oparta na społecznym charakterze i działalnościach klanu.
Ragni są stosowane zgodnie z stanem klanu charakteru, poziomem klanu i pozycją w klanie.
Gracze widzą ich własną range w oknie stanu charakteru. Gracze widzą range celu w Docelowym oknie kiedy inny gracz jest wybrany.
Bohaterowie i Noblesse charaktery mogą osiągnąć specjalne rangi klasy bez względu na stan klanu.

Wojny klanowe

Tylko lider posiadający klan powyżej 3 levelu z przynajmniej 15 członkami może zadeklarować wojnę poprzez komendę /clanwarstart

Akceptowanie deklaracji o wojnie

Deklaracja wojny może być skierowana tylko na klan powyżej 3 poziomu z co najmniej 15 członkami.

Wojna klanowa nie może być zadeklarowana przeciwko ally, oraz ally musi zostaci rozwiązane aby mógł wziąć udział w wojnie. Także, klan który zadeklarował wojne, albo została mu zadeklarowana wojna, nie mogą wejść do ally klanu z którym mają wojnę.

Jeśli nawet klan jest zaangażowany w wojne klanową, może zadeklarować wojne innemu klanowi i zwiększyć zakres wojny.Klan posiadający wojne może także akceptować inne deklaracje o wojny.

Pojedyńczy klan może wypowiedzieć maximum 30 deklaracji o wojne. Jednakże, nie ma limitu dla otrzymywania deklaracji o wojne od innych klanów.

Deklaracja/odwoływanie klanowej wolny może być dodane do praw członków klanu.

Informacje na tematu statusów obecnych wojen klanowych są dostępne poprzez następujące komendy:
/enemylist: pokazuje liste klanów którym została zadeklarowana wojna, ale ten klan nie odpowiedział.
/attackerlist: pokazuje liste przeciwnych klanów które wypowiedziały wojne Twojemu klanowi, ale nie odpowiedzieliście.
/clanwarlist: pokazuje liste przeciwnych klanów i przyjaznych sił którzy obustronnie zadeklarowali wojne.

Udział w wojnie klanowej

Wojna klanowa może być zadeklarowana „z” lub „bez” udziału przeciwnego klanu. Po złożeniu deklaracji o wojne, systemowa wiadomość wyświetli się przeciwnikowi.

Członkowie klanu który otrzymał deklaracje o wojne mogą zoabczyć nazwe przeciwnego klanu pod komendą /attackerlist.

Jeśli członek klanu zostanie zabity przez członka przeciwnego klanu, doświadczenie stracone będzie wynosiło ¼ normalnej śmierci. Ta zasada działa również jeśli przeciwny klan nie odpowiedział na waszą deklaracje o wojne.

Jeśli 2 klany obustronnie wypowiedzą sobie wojny, kiedy członek klanu zaatakuje i zabije członka przeciwnego klanu który się nie broni, karma i punkty PK atakującego się nie zwiększą. Punkty PK atakującego zwiększą się kiedy zabije członka klanu który nie odpowiedział na deklaracje o wojne.

Po złożeniu deklaracji o wojne, symbol pojawi się nad imieniem postaci członka przeciwnego klanu.

Kończenie wojny klanowej.

Wojna klanowa może być zakończona poprzez komendę /clanwarstop albo poprzez kliknięcie przycisku „end war” w oknie klanowym i naciśniecię w nazwe przeciwnego klanu.

Wycofanie się z wojny, jak i jej deklaracja, może być zrobiona bez udziału przeciwnego klanu.

Po ogłoszeniu końca wojny, klany biorące udział w tej wojnie otrzymają wiadomość systemową powiadamiającą o wycofaniu się.

Jeśli oba klany w wojne, wycofają się z niej, jest natychmiastowo ona usuwana.

Clan Window

Informacje na temat klanu mogą być uzyskane przez okno widoku klanu (Alt+N). Kiedy gracz jest w klanie okno wyświetla informacje o nazwie klanu, nazwie lidera, poziomie klanu, posiadane zamki albo clan halle i listę członków. Lista członków pokazuje wszystkich wraz z ich poziomem, klasą i statusem on-line.



Liderowi klanu mogą przez to okienko wykonywać specyficzne czynności związane z klanem.

Member Info

Z tego menu jest dostęp to kilku opcji. Okno to może być otwierane przez podwójne kliknięcie nazwy członka na liście klanu.
Invite - Wysyła zaproszenie do wstąpienia do klanu.
Change Title - Dodaje lub zmienia niebieski tytuł nad nickiem klanowicza.
Change Rank - Zmienia poziom klanowicza w hierarchii klanu.
Dismiss – Wyrzuca zaznaczonego członka klanu
Apprentice/Sponsor - Pokazuje Nicka osoby sponsorującej akademie albo imie akademii która jest sponsorowana.
Select - Przydzielenie członka akademii sponsorowi.
Dismiss - Usuwa sponsorowanie członka akademii.

Privileges

Przycisk wyświetla informacje na temat twoich przywilejów w klanie.

Community

Otwiera okno społeczności klanowej

Clan Info

Przycisk ten otwiera okno, które pokazuje organizacje klanu czyli jego jednostki.

Jakikolwiek skill klanowy będzie wyświetlany w tym miejscu.

Reputacja klanu i ranking są pokazane na górze tego okna.

Penalty

Pokazuje kary klanu i alliance wraz z datą zakończenia każdej z nich.

Leave

Wyrzuca Cie z klanu. Liderzy nie mogą używać tego przycisku.

War Info

Przycisk ten otwiera okno z dodatkowymi informacjami o wojnach, w których klan uczestniczy. Z tego okna dostępne są specyficzne funkcje dotyczące wojny.

Declare War

Ta opcja rozpoczyna wojnę z innym klanem. Tylko klany poziomu 3go lub wyższego mogą używać tej opcji.

End War

Ta opcja odwołuje wojne.

Invite

Przycisk ten wysyła zaproszenie do klanu. Gracz musi być online, żeby je otrzymać.

Edit Privileges

Okno to pozwala liderowi klanu edytować przywileje i zdolności dla zaznaczonego członka klanu. Lider może ustawić przywileje systemowe, clan hallu i zamku.

Liderowie klanów muszą zwracać szczególną uwagę kiedy ustanawiają te prawa dla członków, szczególnie kiedy dotyczą takich rzeczy jak punkty reputacji klanu, dodawanie i wyrzucanie nowych graczy i przywileje dla zamku clanowego.

Lider klanu może przydzielić prawa do clan hallu i zamku nawet kiedy ich nie posiada w danym momencie.

Edit Emblem

Przycisk ten pozwala członkowi klanu z odpowiednimi przywilejami na zmianę crestu klanowego (przyp. Tłumacza: obrazek znajdujący się po lewej stronie od tytułu klanowego) i insygnia dla klanów, które mają poziom 3 lub wyższy.

Crest (obrazek) musi mieć 16x12 pixeli i musi być zapisany w formacie *.bmp w 256 kolorach.

Klanowe insygnia to edytowalne symbole dla tarcz klanowych dla klanów posiadających klan hall lub zamek. Insygnia musza mieć 64x64 pixele i być zapisane w formacie *.bmp w 256 kolorach.



Clan Benefits

Ekskluzywne akcesoria dla klanu

Korona lorda może być noszona wyłącznie przez lidera klanu posiadającego zamek. Korona może być zdobyta od kamerdynera zamku i może być otrzymana po skończeniu oblężenia. Tylko jedna korona lorda może być otrzymana, i nie może być upuszczona na ziemie albo sprzedana. Także, jeśli zamek zostanie odebrany, korona zostanie zdjęta z władcy zamku i usunięta z ekwipunku.

Członkowie klanu posiadającego zamek także mogą nosić ekskluzywne obręcze. Członkowie sojuszu nie mają dostępu do obręczy. Jeśli zamek zostanie odebrany, albo jeśli gracz odejdzie z klanu, obręcz nie będzie mogła być noszona.

Człownkowie klanu posiadającego zamek albo klanową hale mogą nosić ekskluzywne tarcze. Tarcze także mogą być zdobyte od kamerdynera zamku albo menadżera hali klanowej, i tarcze mogą pokazywać klanową insygnie. Insygnia może być zarejestrowana jako 64*64 pixeli 256 kolorowy plik bmp poprzez naciśniecię na przycisk „zarejestruj insygnie” w oknie klanowym.

Jeśli klan jest w posiadaniu hali klanowej, produkcja przedmiotów musi być najpierw aktywowana żeby zamówić klanową tarcze. Tarcza nie będzie dłużej dostępna przy odebranym zamku/hali klanowej albo przy odejściu z klanu.

Zestawy klanowych zbroi

Klanowy zestaw zbroi „apella” może być nabyta używając klanowe punkty reputacji. (Zobacz dział niżej po więcej informacji na temat punktów reputacji.) Powiązani (?) NPCs są umiejscowieni w mieście Aden oraz w Rune. Zestaw „apella” mogą być tylko noszone przez klasy Barona i wyższe.

Członkowie akademii mogą dostać klanowy zestaw zbroi „Oath” poprzez questa.

Punkty reputacji

Kiedy klan osiągnie 5 level lub wyższy, klan może zbierać punkty reputacji klanu które można zdobywać poprzez różne działania klanu.

Światowy ranking klanu bazujący na punktach reputacji klanu może być zobaczony w Adventurer's Guide Book.

Wynik reputacji zwiększa się w następujących sytuacjach:
Członek akademii skończy transfer na 2 klase.
Kiedy klan podbija zamek podczas oblężenia, 100 punktów jest zabierane od punktów reputacji klanu broniącego zamek. Jeśli klan broniący zamek ma 0 punktów, nowy właściciel nie otrzymuje punktów. Jeśli stroną broniącą są NPC, 1000 punktów jest dodane do punktów zwycięskiego klanu.
Twój klan utrzyma lub obroni zamek podczas oblężenia (tylko klan posiadający zamek/hale klanową dostaje punkty).
Twój klan zdobędzie aktywną podczas oblężenia hale klanową (punkty reputacji zwiększą się bardziej jeśli przejmiecie hale klanową należącą do innego klanu).
Członek klanu zajmie 1 miejsce w festiwalu ciemności (punkty reputacji będą rozdzielone w proporcji do liczby osób w klanie między najwyżej ocenianymi [?] członkami party).
Za każdym razem kiedy członek klanu zostanie Hero.
Quest klanowy jest zakończony.
Poprzez zabicie przeciwnika (powyżej 4 levelu) podczas wojny klanów pod warunkiem obustronnej wojny albo oblężenia; jednakże, jeśli punkty reputacji drugiej strony wynosi 0 lub mniej, Twój klan nie otrzyma żadnych punktów reputacji od nich.

Punkty reputacji zmniejszają się przy następujących sytuacjach:
Klan posiadający zamek albo aktywną podczas oblężenia hale klanową jest odebrana (jeśli punkty reputacji klanu są ujemne, wynik może się dalej zmniejszać).
Level klanu jest podniesiony.
Klanowy skill jest wyuczony.
Przedmioty są nabyte używając klanowych punktów reputacji.
Członek klanu jest zabity rpzez wroga w wojnie klanów (pod warunkiem obustronnej wojny) albo oblężenia; jednakże, jeśli punkty reputacji drugiej strony wynosi 0 albo niżej, punkty reputacji Twojego klanu nie zmniejszają się. Jeśli punkty Twojego klanu wynoszą 0 lub mniej, punkty reputacji Twojego klanu nie zwiększą się.

Skille klanowe

Skille klanowe mogą być zastosowane dla wszystkich członków klanów. Żeby nauczyć się skilli klanowych, klan potrzebuje zebrać specjalne przedmioty wypadające z raid bossów i mając odpowiednią ilość punktów reputacji. Jeśli punkty reputacji klanu osiągną –1 albo mniej, będzie to niemożliwe żeby nauczyć się skilli klanowych, nawet tych które nie wymagają punktów reputacji.



Kiedy skill klanowy jest nauczony, może być trwale używa dopóki klan nie zostanie rozwiązany. Jednakże, jeśli punkty reputacji klanu wyniosą 0 lub mniej, skille nie będą dłużej działać dopóki punkty reputacji nie wrócą do dodatniej liczby.

Kiedy członek klany osiągnie status kiedy skill klanowy może być zastosowany, to ten skill klanowy jest wyświetlany w oknie skilli gracza i efekt skilla jest dostępny.

Wraz z rozwojem levelu klanu, dodatkowe skille są dostępne.

Aby opanować umiejetnosi klanowe musisz zgromadzić A-Grade Life Crystals które uzyskujemy z Raid Bossów potrzebujemy również odpowiednią ilość punktów reputacji.

Skille klanowe traktowane są jak skille passywne. Ich ilość jaką możemy posiadać zależna jest od rangi jaką posiadamy w klanie. Poniższa tabela przedstawi ten problem dokładne.

Raid Bossy z których możemy uzyskać potrzebne kamienie
Egg of Earth: A-Grade:
-Beast Lord Behemoth(70)
-Gargoyle Lord Typhon(65)
-Krokian Padisha Sobekk(74)
-Phalibaty Queen Themis(70)
-Shilen's Priest Hisilmore(65)
-Water Dragon Seer Sheshark(72)

Dragon's Heart: A-Grade:
-Furions Gerald Lofness(70)
-Meanas Anor(70)
-Roaring Skylancer(70)

Skull of the Dead: A-Grade:
-Bloody Priest Rudelto(69)
-Vanor Chief Kandra(72)
-Death Lord Hallate(73)
-Rahha(65)
-Immortal Savior Mardil(71)
-Enmity Ghost Ramdal(65)
-Anakazel(68 )
-Spirit of Andras, the Betrayer(69)
-Antharas Priest Cloe(74)
-Korim(70)
-Doom Blade Tanatos(72)
-Shilen's Messenger Cabrio(70)
-Eilhalder von Hellmann(71)
Destruction Tombstone:
-Anakazel(68 )
-Barion(47)
-Fairy Queen Timiniel(61)
-Guardian Of The Statue Of Giant Karum(60)
-Icicle Emperor Bumbalump(74)
-Katu Van Leader Atui(49)
-Meanas Anor(70)
-Rahha(65)
-Road Skavenger Leader(40)
-Shilen's Mesenger Cabrio(70)
-Shilen's Priest Hisilmore(65)
-Vanor Chief Kandra(72)

False Nucleus of Life: A-Grade:
-Last Titan Utenus(66)
-Icicle Emperor Bumbalump(74)
-Gorgolos(64)
-Hekaton Prime(65)

Angel's Soul: A-Grade:
-Flame of Splendor Barakiel(70)
-Fairy Queen Timiniel(61)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Akaru dnia Sob 14:39, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Akaru

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum www.ancientraiders.fora.pl Strona GłównaKlanKlan
Obecny czas to Pią 13:50, 17 Maj 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin